Kategorie
Jesteś tutaj:

Warunki gwarancji

powrót

Firma nTec udziela gwarancji na wszystkie sprzedawane produktu marki Qoltec.

1. Gwarancja obejmuje uszkodzenia wynikające z wad konstrukcyjnych produktu.  

2. Gwarancja nie obejmuje:

  •  uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych
  •  niewłaściwego użytkowania produktu, niezgodnego z jego przeznaczeniem
  •  uszkodzeń wynikających z niewłaściwego doboru części zamiennej
  •  celowego uszkodzenia produktu (np. otwarcie, próba naprawy, ingerencja osób nieuprawnionych)
  •  naturalnego zużycia produktu wynikającego z jego stałej eksploatacji
  •  nieprawidłowego montażu produktu
  •  uszkodzeń powstałych w wyniku działania siły wyższej (np. przepięcie sieci elektrycznej, uderzenie pioruna)    


3. Reklamacje są rozpatrywane wyłącznie dla towarów, których okres gwarancyjny nie minął oraz które posiadają szczegółowy opis uszkodzenia dołączony do przesyłki serwisowej.

4. Reklamowany produkt klient dostarcza do miejsca dokonania zakupu we własnym zakresie i na własny koszt.  

5. Po weryfikacji reklamacji – towar niesprawny zostaje naprawiony bądź wymieniony na nowy, natomiast towar sprawny zostaje odesłany na koszt klienta. 

6. W przypadku naprawy produktu czas realizacja reklamacji wynosi do 30 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

7. Klient ma możliwość zwrotu zakupionego towaru i jest zobowiązany odesłać go na własny koszt (chyba, że ustalono inaczej) w oryginalnym opakowaniu i dołączoną kopią dowodu zakupu (faktura VAT). Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, być uszkodzony (dotyczy także opakowania).

8. Prosimy o przemyślane dokonywanie zamówień, gdyż nieuzasadnione zwroty nie będą przyjmowane.

 

PROCEDURA REKLAMACJI


Aby prawidłowo zgłosić reklamację należy:

1. Pobrać ze strony 
www.qoltec.pl protokół reklamacyjny. 

2. Poprawnie wypełnić i wysłać na adres rma_ntec@ntec.pl

3. Poczekać na akceptację serwisu. 

4. Po przyjęciu reklamacji, zostanie wysłana wiadomość z informacją odnośnie numeru RMA nadanego przesyłce. 

5. Wysłać reklamowany towar wraz z wypełnionym protokołem reklamacyjnym na adres nTec ul. Chorzowska 44B, 44-100 Gliwice

6. Po zakończeniu działań serwisowych, towar zostaje wysłany do klienta.   



W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 32 321 16 81 lub 509 386 196 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.